register Login
Chinadaily Forum Return to homepage

jessica48018's space https://bbs.chinadaily.com.cn/?1304109 [Favorite] [Copy] [Share] [RSS]

Thread|Reply

  Post Forum Reply/View Last post
Post – 90s spend their youth on assembly line ... 1 2 3 4 5 6 .. 16 China Watch 110 23971 robert237 2014-1-10 10:03:30
  Agree then ! btw, i kinda dislike those people , not all of them ,but those who have bad manners. ...
What to break the ice with a handsome man in subway? ... 1 2 3 4 5 6 .. 11 Friendship, Love, Relationships 75 18852 Frank.j33 2013-12-20 20:22:20
  hey, i lost my book,did u see it ?
How long haven’t you been home? ... 1 2 3 Friendship, Love, Relationships 18 7703 prettytortoise 2013-12-20 23:09:22
  20 year???? no way !!!
Poll Is it reasonable to work on Chinese New Year’s Eve? Attachments ... 1 2 3 4 Everyday life 25 10263 jay_dee 2013-12-14 08:13:16
  i dont wanna work on new year's eve,it's super unreasonable , i mean i've been working outside for 4 ...
Hello everyone Members Club 3 1916 bensoncai 2013-12-12 23:29:04
  NICE TO MEET U {:soso_e106:}
Hi everybody Image attachment Members Club 1 1981 jessica48018 2013-12-12 08:49:35
  well,most schools in china have english corner.i used to attend it ,but we didnt have much to talk a ...
Chinese rock banquet ... 1 2 3 Everyday life 18 8742 snappysammy 2014-7-8 05:05:14
  of course !!! come on ,i'll show u .lol
How can you tell a man being gay or straight? ... 1 2 3 Friendship, Love, Relationships 15 7151 jessica48018 2013-12-12 08:01:14
  agree then!
Chinese rock banquet ... 1 2 3 Everyday life 18 8742 snappysammy 2014-7-8 05:05:14
  YEAH,i would like to have a try !{:soso_e113:}
How can you tell a man being gay or straight? ... 1 2 3 Friendship, Love, Relationships 15 7151 jessica48018 2013-12-12 08:01:14
  the way they laugh or talk can also tell u if a guy is straight or not !
Mum, please slap me again! Image attachment ... 1 2 3 4 Free Talk 24 5083 5teacup 2013-12-11 11:56:17
  lol, this is funny ,i saw it on weibo before and it just drove me crazy
Help Me Out Friends! ... 1 2 3 Love China 17 11057 QueenStarlie 2015-12-9 16:04:28
  what do u wanna photo ?\^o^/
Categories
Album
      Friends
        Recent comments
          Popular bloggers

          Archiver|   

          GMT +8, 2020-2-18 02:49

          Contact Us :

          Office number : 86-10-84883534 , 86-10-84883548   Email: chinaforum#chinadaily.com.cn, Switch the # to @ when you send email to us.

          Back to the top